Μετενσάρκωση – Μετεμψύχωση

5
6333
Εκτύπωση Εκτύπωση
1 αστέρι2 αστέρια3 αστέρια4 αστέρια5 αστέρια (2 ψήφοι, μέσος όρος: 3.00 από 5)
Loading...

Είναι επιστημονική θεωρία ή μεταφυσική πίστη; Μπορούμε να την διερευνήσουμε με την λογική και το πείραμα ή πρέπει να την αποδεχθούμε με θρησκευτική πίστη; Μπορεί κάποιος να δηλώνει «αριστερός ή «μαρξιστής» ή «άθεος» και ταυτόχρονα να πιστεύει στην μετενσάρκωση; Αυτά είναι μερικά ερωτήματα που θα βοηθήσουν να ξεκαθαρίσει η καλλιεργούμενη σύγχυση γύρω από αυτό το θέμα…

Είναι επιστημονική θεωρία ή μεταφυσική πίστη; Ο Αριστοτέλης και ο Αϊνστάιν και πολλοί άλλοι μεγάλοι επιστήμονες πίστευαν στον Θεό, όμως ποτέ δεν διανοήθηκαν να παρουσιάσουν την προσωπική θρησκευτική τους πίστη σαν …«επιστημονική θεωρία». Γνώριζαν ότι η επιστήμη κινείται μέσα στα όρια της λογικής απόδειξης και του υλικού κόσμου. Έννοιες, όπως Θεός, Πνεύμα, Ψυχή, υπερβαίνουν τα όρια της λογικής απόδειξης και δεν μπορούν να συλληφθούν από επιστημονικά όργανα, και ανήκουν στον χώρο της μεταφυσικής. Το ίδιο και η «θεωρία της μετεμψύχωσης». Δικτατορικά καθεστώτα, όπως του Χίτλερ και του Στάλιν, χωρίς σεβασμό στον άνθρωπο και την αλήθεια, χρησιμοποίησαν το κύρος της επιστήμης, «ντύνοντας» τις ιδεολογικές τους απόψεις με ψευδο-επιστημονική ορολογία και κατασκευάζοντας «επιστημονικά παραμύθια» για να εξαπατήσουν τους απλούς και τους ημιμαθείς! Αυτό το άτιμο παιχνίδι παίζουν σήμερα διάφορα νεοεποχήτικα κυκλώματα που με διάφορες «θολές» και «φημολογούμενες επιστημονικές ανακαλύψεις» προσπαθούν να παραπλανήσουν και να πείσουν για την δήθεν επιστημονική θεωρία της μετεμψύχωσης, αποδεικνύοντας έτσι τον ανέντιμο τρόπο τους.

Είναι θρησκευτική πίστη; Καταρχάς να πούμε ότι η μετενσάρκωση είναι βασικό δόγμα των ανατολικών θρησκειών (Βουδισμός, Ινδουισμός, Ταοϊσμός κ.λ.π.) από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Αντίθετα, οι Αρχαίοι Έλληνες δεν πίστευαν στην μετενσάρκωση, το ίδιο και οι Εβραίοι, το ίδιο και οι Μουσουλμάνοι, το ίδιο και οι Χριστιανοί και πολλοί άλλοι βέβαια… Να πούμε ότι και οι ίδιοι οι Ινδουιστές αρχικά δεν πίστευαν στο δόγμα της μετενσάρκωσης , αλλά αναγκάσθηκαν να την εισάγουν στο φιλοσοφικό-θρησκευτικό τους σύστημα σαν μια προσθήκη για να υπερβούν με αυτόν τον τρόπο, κάποιες σοβαρές αντιφάσεις και αντινομίες που περιέχει αυτή η θρησκευτική διδασκαλία (κοίτα «Ιστορία της Ινδικής φιλοσοφίας» του Βελισαρόπουλου). Σήμερα, οι σέκτες της Νέας Εποχής έχουν σαν βασικό πιστεύω τους την ιδέα της μετενσάρκωσης. Αυτές είναι που την προπαγανδίζουν και προσπαθούν «να την περάσουν» στις Δυτικές κοινωνίες. Αν αναλογισθούμε την ένταση της προπαγάνδας (βιβλία-εφημερίδες-περιοδικά-μουσική- T . V . κ.λ.π.) και τα τεράστια χρηματικά ποσά που κάποιοι ξοδεύουν για την προώθησή αυτού του «κινήματος», τότε είναι μικρή η επιτυχία τους (μόλις το 15% του πληθυσμού την πιστεύει).

Μετεμψύχωση ή Ανάσταση;… Μου κάνει εντύπωση πόσο προκατειλημμένοι μπορεί να είναι μερικοί άνθρωποι που θεωρούν τους εαυτούς τους «προοδευτικούς» και «ανοιχτά μυαλά»! Ενώ δέχονται την μετεμψύχωση εύκολα, απορρίπτουν με πείσμα την Ανάσταση. Γιατί;… Αφού και οι δύο είναι μεταφυσικές, θρησκευτικές πίστεις, δεν θα έπρεπε να έχουν την ίδια τουλάχιστον μεταχείριση; Γιατί φαινόμαστε τόσο ευκολόπιστοι στα λόγια κάποιου εξωτικού γκουρού που λανσάρει την μετεμψύχωση και δυσπιστούμε στην Ανάσταση του Χριστού; Γιατί; Μήπως αυτοί είναι καλύτεροι ή ανώτεροι του Χριστού; ή μήπως μας έχουν παραπληροφορήσει; Προκατάληψη;;;

Αντιφάσεις: Σύμφωνα με τη θεωρία της μετεμψύχωσης η ψυχή «έρχεται ξανά στον κόσμο για να πάρει το μάθημά της και να εξαλείψει το κάρμα της». Τότε πώς γίνεται να μην θυμόμαστε τις προηγούμενες ζωές μας; Πώς γίνεται να μην θυμόμαστε τις πράξεις για τις οποίες πληρώνουμε; Πώς τότε θα διδαχθούμε από αυτές αφού δεν τις θυμόμαστε (!) ;

Σύμφωνα με την θεωρία της μετεμψύχωσης, η ψυχή μέσα σε 49 το πολύ μέρες μετενσαρκώνεται σε κάποιο άλλο σώμα ανθρώπου ή πιθανότερα ζώου. Τότε με ποια ψυχή επικοινωνούν τα μέντιουμ; Αφού αυτή δεν «υπάρχει» στο χώρο των πνευμάτων, αλλά «βρίσκεται» μέσα σε κάποιο άλλο σώμα; Άρα λοιπόν ή ο πνευματισμός είναι απάτη ή η θεωρία της μετεμψύχωσης! Εμείς βέβαια λέμε ότι και τα δύο είναι φαντασίες και μύθοι που γεμίζουν τις τσέπες των πονηρών.

Αξίζει να σημειώσουμε και την γνώμη ενός φημισμένου ασκητή των ημερών μας, του γέροντα Παΐσιου του Αγιορείτη. Λέει: «η μετεμψύχωση βολεύει τους ανθρώπους, και ειδικά τους άθεους και τους άπιστους. Είναι η μεγαλύτερη πονηριά του διαβόλου. Τους κρατά ο διάβολος στην ζωή της αμαρτίας με τον λογισμό ότι η ψυχή έρχεται και ξανάρχεται σε αυτόν τον κόσμο. Έ, και αυτήν την φορά αν δεν πετύχεις, τους λέει ο διάβολος, «θα ξανάρθεις στην ζωή και θα πετύχεις την επόμενη φορά, και αν πάλι δεν πετύχεις, θα ‘ρθεις, θα ξανάρθεις, θα εξελιχθείς…». Οπότε και αυτοί λένε «δεν πειράζει κι αν κάνω και αυτή την αμαρτία» και το ρίχνουν έξω, ζουν απρόσεκτα και δεν μετανοούν. Βλέπεις πώς τους τυφλώνει ο διάβολος και τους γαντζώνει στην κόλαση! Δεν έχω δει μεγαλύτερη πονηριά και τέχνη του διαβόλου, για να μαζεύει τους ανθρώπους στην κόλαση! Κι αν σε γαντζώσει μια φορά ο διάβολος θα σε αφήσει να γυρίσεις πίσω; Αυτή είναι η χειρότερη θεωρία από όλες τις ινδουιστικές θεωρίες».

Συνέπειες: Όποιος «δέχεται» την θεωρία της μετεμψύχωσης αρνείται την διδασκαλία του Χριστού, γυρίζει την πλάτη στον Χριστό και παίρνει τον δρόμο που «βγάζει» στις Ανατολικές Θρησκείες και στις σέκτες της Νέας Εποχής. Είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα… «Ζητήστε την Αλήθεια και αυτή θα σας ελευθερώσει».

Πληροφορίες Για περισσότερη ενημέρωση γύρω από το θέμα υπάρχουν τα βιβλία
α) Μετενσάρκωση ή Ανάσταση; β) Διαλογισμός ή Προσευχή; του π. Αλεβιζόπουλου – τηλ.210-7219161 γ) Οι γκουρου, ο νέος και ο γέροντας Παΐσιος του Φαρασιώτη – τηλ. 2310-212659 δ) Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο. Γέροντος Παΐσιου – τηλ. 23960-41320

Επικοινωνία anazitites @mail .gr

Για την αντιγραφή, Χριστιανική Φοιτητική Δράση Θεσσαλονίκης

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αν και δεν πιστεύω στην μετενσάρκωση, απορρίπτοντας την όχι ως φανατικός αλλά απλά ως λογικός άνθρωπος, και δίνω κι εγώ τον καθημερινό μου αγώνα, αισθάνομαι την ανάγκη να καυτηριάσω την απαράδεκτη, Γκεμπελικής τεχνοτροπίας, παρουσίαση των θέσεών σας. Και εξηγούμαι: αναφέρετε «Αντίθετα, οι Αρχαίοι Έλληνες δεν πίστευαν στην μετενσάρκωση». Ψευδέστατο, 1) στα ορφικά κείμενα υπάρχει σαφέστατη αποδοχή της μετενσάρκωσης 2) Ο Φερεκύδης εκ Σύρου την αποδέχεται και την περιγράφει, 3) ο Πυθαγόρας επίσης την περιγράφει και μάλιστα έλεγε σε ποιες άλλες ζωές έχει ζήσει, αλλά όχι μόνο αυτό, έφτανε σε σημείο να αναγνωρίζει φίλους από προηγούμενες ζωές, και θα μπορούσα να αναφέρω πολλούς άλλους όπως ο Πίνδαρος, ο Πλάτωνας (Φαίδων) κ.ά.

    […]

    • Συμφωνώ άλλωστε και μόνο Πλάτωνα να διαβάσεις(Γ Λυκείου κατ/σης) τον μύθο του Ηρώς καταλαβαίνεις αμέσως ότι την υπστήριζαν

  2. Ο αρχιεπίσκοπος Τιράνων Αναστάσιος σε μια πραγματεία για τον Ινδουισμό αναφέρει μεταξύ των άλλων για την μετενσάρκωση:

    «Το δόγμα της μετενσαρκώσεως, της ανακυκλήσεως των μεταβιώσεων («σαμσάρα») αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο των ινδικών φιλοσοφικο-θρησκευτικών συστημάτων. Το ουσιαστικότερο στοιχείο του ανθρώπου είναι το «άτμαν». Η πρώτη σημασία της λέξεως ήταν «αναπνοή», ζωή, τελικά όμως έφτασε να σημαίνει την ψυχή, το εγώ, τη συνείδηση, το όχημα του νου και του χαρακτήρα, τη βαθύτερη ουσία ενός όντος. Με τον θάνατο, το άτμαν αναχωρεί από το φυσικό σώμα, για να κατοικήσει σ’ ένα καινούργιο. Το αν στη συνέχεια ενσωματωθεί σε κατώτερη ή ανώτερη μορφή υπάρξεως, αυτό εξαρτάται από το «κάρμα». Το παρόν είναι αποτέλεσμα του παρελθόντος και θα έχει τις συνέπειές του στο μέλλον. Βασικά ο όρος «κάρμα» σημαίνει πράξη, έργο. Αλλά στην ινδουιστική ορολογία δηλώνει το ποσό ενέργειας, θετικής ή αρνητικής, που συσσωρεύει μια ύπαρξη καθώς ζει και δρα.* Ο νόμος του κάρμα είναι νοητός ως αυτόνομος και απρόσωπος. Πρόκειται για ένα νόμο παγκόσμιο και αδυσώπητο, που ρυθμίζει τα πάντα.

    Η περί σαμσάρα και κάρμα διδασκαλία προκαλεί μια αδρανοποίηση της κοινωνίας. Διότι αποδυναμώνει κάθε σκέψη εξεγέρσεως κατά της κοινωνικής αδικίας. Αυτό που είναι ο κάθε άνθρωπος, πλούσιος η φτωχός, υγιής ή ασθενής, οφείλεται στο γεγονός ότι στην προηγούμενη μορφή υπάρξεως είχε πράξει το καλό ή το κακό. Αμφισβήτηση των δογμάτων της σαμσάρα και του κάρμα, αγώνας για κοινωνική ισότητα, σημαίνουν στην ουσία άγνοια των νόμων της υπάρξεως, ασέβεια. Το ιδανικό είναι, τελικά, η πλήρης απόσταση από τις υποθέσεις της ζωής, η αδιαφορία για τον κόσμο και την ανθρώπινη κοινωνία και η ασκητική αναζήτηση της λυτρώσεως, πολλές φορές με την μεσολάβηση υπνωτικής τεχνικής ή με ένα είδος νηφάλιας εκστάσεως.»

    *Ο όρος θετική ή αρνητική ενέργεια δεν ταυτίζεται με το καλό και το κακό, με μια ανυπακοή ηθικής τάξεως. Η υπέρτατη αρχή του σύμπαντος, το Μπράχμαν, εφόσον είναι απρόσωπη, δεν μπορεί να προσβληθεί. Για την ινδική λοιπόν σκέψη, αμαρτία είναι κυρίως η άγνοια. Κι αυτή πρέπει να υπερνικηθεί με τη γνώση και την εμπειρία για να φτάσει κανείς στην έλλαμψη. Τέλος, οι αγαπητική προσκόλληση σε οτιδήποτε ακόμη και καλό απαγορεύεται καθώς θα συνιστούσε αρνητική ενέργεια. Οπότε το «αγαπήσεις τον πλησίον σου ως εαυτόν», είναι καταδικαστεό και ισοδυναμεί με πρόσθετο κάρμα. Η θέληση του ανθρώπου επιστρατεύεται όχι για την μεταμόρφωση του κόσμου αλλά για την απομάκρυνση του ατόμου απ’ αυτόν τον κόσμο της απάτης.

  3. Άλλο η Μετενσάρκωση & άλλο η Μετεμψύχωση, δεν είναι το ίδιο & το αυτό!
    Ίσως αυτά όλα να φαίνονται σε πολλούς αδιανόητα, ή & παραμύθια ακόμη, αλλά υπάρχουν, για αυτό άλλωστε & υπάρχει η επιστήμη της Παραψυχολογίας.
    Η Παραψυχολογία είναι μία επιστήμη, εφάμιλλη με την Ψυχολογία, αλλά πολύ πιο δύσκολη.
    Τελειώνοντας την, μένεις πάντα με πολλές Αναπάντητες Ερωτήσεις, διότι υπάρχει ένα Ατέλειωτο Άγνωστο!
    Όλες οι Θρησκείες με τον έναν η’ τον άλλον τρόπο πιστεύουν την μετενσάρκωση.
    Υπάρχουν όμως σε πολλές από αυτές, όπως p.x. στην Ορθοδοξία, τα λεγόμενα “Ταμπού” προς δικό τους -εκκλησιας εννοώ- όφελος!
    Όπως ότι ο κόσμος δημιουργήθηκε από τον Αδάμ, παίρνοντας δικό του κομμάτι…  & την Ένα!
    Ο Αδάμ είναι & ο μοναδικός άνδρας, σε ολόκληρο τον Κόσμο, που έκανε αναπαραγωγή ανθρώπου, την Ένα & με τα παιδιά τους μαζί τον Κόσμο ολόκληρο, με τον ορισμό της Αιμομιξίας!
    Ξεκινώντας από αυτό λοιπόν, καταλαβαίνουμε ότι οι εκκλησίες, έχουν τα δικά τους Επαγγελματικά Πιστεύω, κάνοντας την επιστήμη Ταμπού!
    Το άρθρο είναι Από Χ.Φ.Δ., δηλ. Χριστιανική Φοιτητική Δράση Θεσσαλονίκης, που δυστυχώς έχει παντελή Άγνοια!
    Πριν γράψει τις ημιμαθείς γνώσεις(!) της, δεν έκανε καν τον κόπο να μάθει ότι οι Αρχαίοι Έλληνες πίστευαν στην μετενσάρκωση. Ας διαβάσουν πρώτα στα ορφικά κείμενα, για  Πυθαγόρα, Πλάτωνα, Φερεκύδη από Σύρο κλπ, κλπ για την σαφέστατη αποδοχή της μετενσάρκωσης & μετά να έχουν γνώμη.
    Ας μάθουν πρώτα ότι άλλο είναι η Μετενσάρκωση & άλλο η Μετεμψύχωση, δεν είναι το ίδιο & το αυτό!
    Αφού λείπει η γνώση σε αυτά τα 2-3 απλά, πως να καταλάβουν  τα περί “μετενσάρκωσης”?
    Δεν υπάρχει καμία θεωρία μετενσάρκωσης, μέσα σε 49 μέρες, το “το πολύ” μου άρεσε πολύ! 🙂

    Είναι μόνο ή θεωρία του Ινδουισμού & κάποιων μικρών Θρησκειών θεωρίες που αναφέρουν αυτό το χρονικό διάστημα & το ότι ο Άνθρωπος μετενσαρκώνεται σε κάποιο άλλο σώμα ανθρώπου ή πιθανότερα ζώου.
    Το ζώο μετενσαρκώνεται σε κάποιο σώμα ανθρώπου, ο Άνθρωπος ποτέ δεν μετενσαρκώνεται σε σώμα ζώου!
    Πόσο μάλλον να καταλάβουν την αλυσίδα των ψυχών του ανθρώπου στο χώρο των πνευμάτων!
    Η ψυχή του ανθρώπου χρειάζεται ανάλογα με το στάδιο που βρίσκεται από 50 -π.χ. οι ιθαγενείς- έως 400 γήινα χρόνια, για να μετενσαρκωθεί.
    Μόνο τα ζώα χρειάζονται πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα για να μετενσαρκωθούν.
    Άρα ούτε  ο πνευματισμός είναι απάτη ούτε η θεωρία της μετεμψύχωσης είναι απάτη!
    Κατά την γνώμη μου, απάτη είναι οι θεωρίες του Παΐσιου του Αγιορείτη, που τον έκαναν & Άγιο.
    Αλλά με αυτές τις θεωρίες έχασε τον τίτλο του εκεί που βρίσκεται τώρα.
    Όπως θα έχει δει πλέον, ότι δεν υπάρχει ο Παράδεισος & ή Κόλασης, των μικρών παιδιών για να φαν το φαγητό τους.
    Οι ψυχές Ζουν & μας βλέπουν!  

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ